dinsdag 21 augustus 2012

Give Away

Mijn eerste give-away omdat ik zo blij met met al mijn volgers 23 stuks die ik nu heb. En omdat ik stiekem toch hoop dat ik hier meer volgers door ga krijgen.
Ik zal eerlijk bekennen dat deze kado's niet door mij zelf gemaakt zijn, want ik beschik helaas niet over een borduurmachine, maar mijn lieve moeder paula heeft ze mij een tijdje terug gegeven om weg te geven aan een ander. Dit heb ik nog steeds niet gedaan omdat ik simpel weg niet wist aan wie. Maar nu ik lekker aan het bloggen ben en zelf de give-away's bij veel blogs leuk vind dacht ik jullie hier misschien wel heel happy mee te kunnen maken. En in de toekomst komen er vast nog genoeg give-aways met spullen die ik zelf gecreabrenda'd heb.


Wat zijn de prijsjes???


De eerste is een tas voor decoratie in huis, leuk om spulletjes of tijdschriften in te bewaren. Ik heb hem als voorbeeld even aan een kledinghanger gedaan, deze houd ik wel zelf.
Het heeft een enig boorduurtje van een kikker. Hij is niet gestreken zoals je kunt zien, maar ik wilde zonet de foto's maken en anders zou het pas morgen worden dat ik dit kado met jullie zou kunnen delen.



De 2e is een toilettas, portemonnee of waar je hem ook voor wilt gebruiken. Wederom met een borduurtje. Ziet er ook wat gekreukt uit, om dezelfde reden als bij de tas.



Is 1 van deze kado's iets voor jou? Reageer dan op dit berichtje!

  • Wordt volger van mijn blog (als je dat al bent SUPER, hou dat zo :-))
  •  Vertel mij welk kado je het liefst zou krijgen.
  •  Link mijn give-away op jouw blog (alleen als je die hebt uiteraard)

De winnaar wordt 15 september bekend gemaakt, door middel van namen opschrijven, in een bakje doen en gaat Susan er 1 uitpakken.



25 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit! Ik ga een gokje wagen voor de toilettas. Met meerdere dames hier in huis zal hij zeker in de smaak vallen. Ik zal je link op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, wat een mooi tasje! Ben nog op zoek naar iets leuk voor de eerste schooldag en dit zou wel wat zijn! Voor de boterhammetjes en zo! Ik doe mee!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke give-away!!!
    Owwww dat tasje is leuk!!!!!!
    Ik doe mee!!!
    Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Brenda, ik doe graag mee en ik ga voor het kikkertasje. Als ik die win kan Sofie hem meenemen naar de peuterspeelzaal waar ze binnenkort voor de eerste keer naartoe gaat. Had je dochter nog het berichtje van mijn dochter Emma gelezen voor de swap? Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog. Lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh,oh,ik wil echt wel mee doen. Wat een leuke dingen dat je maakt ! Ben ook helemaal fan van de kleurtjes :)
    Super !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In al mijn hevigheid vergeten te zeggen dat ik voor de kikkerprins ga :) Je weet nooit wat eruit komt LOLLLLL

      Verwijderen
  6. Heel leuk blog. Ik ga je volgen en plaatst even een link op mijn blog. Schitterende Give-Away. De toilet tas vind ik heel mooi.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op helemaal omgaan naar goed dat je er nog even aandacht voor vraagt, ik doe graag mee en ga morgen een linkje op mijn blog zetten, zit nu achter de iPad en ik ga graag voor de toilettasje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op helemaal omgaan naar goed dat je er nog even aandacht voor vraagt, ik doe graag mee en ga morgen een linkje op mijn blog zetten, zit nu achter de iPad en ik ga graag voor de toilettasje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps het toilettasje Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb je blog gevonden via http://sarahmamzilla.blogspot.nl :). Wat heb je een leuk en inspirerende blog zeg! Ik wil graag meedoen met je give away en dan kies ik voor de tas! Ik heb ook een link naar jouw give away op mijn blog gezet!

    Kom je ook eens spieken op mijn blog? Ik heb net mijn eerste give away geplaatst :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met je 23 volgers, ik ben er zeker van dat er nog veel meer gaan volgen!!!
    En wat een leuke give away, het is moeilijk kiezen hoor.
    Maar samen met mijn dochter heb ik besloten om voor cadeau n°2 te gaan. Volgen doe ik al, een linkje zal nu geplaatst worden op mijn blog.

    Nog veel succes en tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moeilijk kiezen hoor! Ik ga voor het eerste kikkertasje... Vind ik heel snoezig!
    Ik zal je volgen én een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje, weet je; ik geef ook iets weg ;-)
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik zag bij: van mij voor jou (Kathy) dat je een leuke give away had, en hier ben ik je nieuwste volger heb wat zitten neuzen en je hebt een leuke site! heb je link op mijn blog geplaatst.
    heb je zin in een give away van mij deze staat hier je bent van harte welkom
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    ik ga voor het kikkertasje...lijkt me leuk om daar spulletjes in te doen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel leuke dingen maak jij ... vanaf nu heb je er een volger bij ... ik heb je leuke blog ontdekt via Sofie van lekkerbekkenblogje ...
    Ik ga voor het kikkertasje ... ik zie mijn dochtertje er al mee naar de dictielessen gaan!!

    groetjes
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaaa.... leuk leuk leuk.... Ik doe graag mee. Ga dan voor het Eerste tasje. Ik volg je al maar weet niet of ik je volger ben. Ga eens even kijken. Anders word ik het natuurlijk. En een linkje ga ik uiteraard eventjes voor je plaatsen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Brenda,

    Ohhh wat leuk, via via ben ik op je blog terecht gekomen. Je maakt erg leuke dingen. Natuurlijk ben ik volger geworden en heb een linkje op mijn blog geplaatst. Kom je ook eens bij mij kijken?

    Oh en als ik win, ga ik voor het toilettasje! Superleuk!

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hee...ik was laatst al volger geworden en heb al een paar keertjes rondgekeken, maar je give away had ik toch nog even gemist blijkbaar!
    Bij deze zou ik ook heel graag een kansje wagen voor het lieve toilettasje!! Ik zet gelijk een linkje op mijn blog!
    Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo dat is een leuke give-away daar wil
    ik wel aan meedoen ,voor het kikkertasje.
    en een volger wil ik ook worden
    groetjes Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga voor het toilettasje. Natuurlijk volg ik je, maar omdat ik géén blog heb, kan ik natuurlijk ook niet linken.
    Groeten Cilia => cieltje1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superlief toilettasje! Daar doe ik graag voor mee! Ben een nieuwe volger en ik plaats zodadelijk een linkje!
    Groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf, een borduurmachine... heb ik ook niet, zou ook zo leuk zijn!
    Ik vind het toilettasje wel leuk voor m'n grote kleine meid...

    Ik ben je gaan volgen en zet zo een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe mee! Ik ga voor zo´n schattige portemonnee! Ik ben een beginnende blogger en zet je op mijn bloglijst. Kom je ook een kijkje nemen op mijn blog? Binnenkort ga ik ook zo'n give-away organiseren. Ik wil ook graag wat volgers hebben, want heb er nog geen 1 (snik snik :))

    mamakeuze.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een leuk blog. Ik kwam bij het lezen van blogs ook hier terecht en ontdek een leuke give away.
    Doe graag mee. De kikkertas vind ik het leukst!
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke blog! Ik ga voor de kikker!!
    En ik plaats ook alvast een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen